İyi geceler güzel anneler 🌸 oğlum bu sabahtan beri sürekli kusuyor, biraz da ishal hali var. Birşey yiyemedi, su içiyor olduğu gibi geri kusuyor. Burdan hepinizi bilgilendirmek istedim. Bilenler mutlaka vardır ama haberdar olmayanlar için de önemli bir bilgilendirme olsun istedim. Rota virüsü salgını varmış, ağız ve dışkı yoluyla bulaşan ciddi bir virüs malesef ilaç tedavisi yok sadece çok ağır vakalarda serum ile sıvı takviyesi yapıyorlar. Virüsün kuluçka süresi 2 gün, iyileşme süresi ise yaklaşık 1 hafta kadar. Daha önce çocuğunda bu virüsü yaşayan annelerimiz varsa değerli tecrübe ve bilgilerini buradan paylaşırlarsa çok memnun olurum 🌸❤️