MuhammedAlpinAnnesi Kurban olayım kızlar şöyle memnun olduğunuz aşırıya kaçmayan vantilatör varsa bir aydınlatın beni buzdolabımız bile sıcaktan sürekli ünlem işareti çıkarıyor gün içinde azcık hava olsun
-_-hUysUzvetatlikadin MuhammedAlpinAnnesi Vestel in yıllar önce aldım memnunum o zamanlar fiyatı gayet makuldü bir bak istersen
CennetKapim MuhammedAlpinAnnesi 2 hafta önce aldık ihlas pazarlamadan. 2 vantilatöre 1600₺ ödeyeceğiz 4 ay taksitle.
MuhammedAlpinAnnesi Mariya_ Mrltz Ya bi raks markasına taktık en iyi diye diye 3 hafta oldu hala alamadık delireceğim sıcaklarda artık serinletmesini geçtim bir rüzgar yapsın istiyorum artık
CennetKapim MuhammedAlpinAnnesi Evet kendi ürünü. 2 haftadır kullanıyorum ve şuan vantilatörsüz duramıyorum. Gayet memnunum. Nerede yaşıyorsunuz?