nzbr Merhaba 2 ay 8 günlük bebeğim var aptamil 1 kullanıyorum ama gaz sorunu olunca aptamil conformil aldım henüz kullanmadım. Aptamil 1 ve conformili karıştırıp veren var mı yardımcı olur musunuz
Tugceksck nzbr benimde bebeğim aynı sizinki gibi gazlı bi bebekti en başında sadece conformil kullanıyorduk daha sonra aptamil advance le ikisini karıştırıp vermeye başladım mesela 2 ölçek yapıyorsam 1 ölçek conformil 1 ölçek advance şeklinde koyuyorum bi sıkıntı olmadı danışma hattını arayıp sormuştum onlar söylemişti ☺️
dvran22 nzbr evet canım böyle yapan çok kişi var Benim kızım comformilin tadını sevdiği için karıştırmıyoruz ama ona kıyamıyorum sanırım bu ay aptamil 1 alıp karıştırıp vereceğim
Mervemehr nzbr biberonu çalkaladıktan sonra kapağını açıp gazını alın. O şekilde yapınca benim kızımın gaz olayı baya azaldı çok fayda gördüm. Dakkalarca, saatlerce gaz sancısından kıvranmıyor artık. Ya daha kısa sürüyo ya da hiç gazı olmuyor.
nzbr Tugceksck teşekkür ederim☺️conformil çok küçük bir paket 2 gün anca dayanır karıştırarak vermek daha mantıklı bir sakıncası yoksa bence de 💕
kbr_8817 dvran22 ben de conformil kullanıyorum niye kıyamıyorum dediniz ki bir şey mi var conformilde?
dvran22 kbr_8817 canım comformilin tadı bana acı geliyor ama o da severek içiyor anlamadım, tadından dolayı kıyamıyorum😂😂 yoksa memnunum bu mamadan kızım daha iyi olmuş çok şükür🌹