Aria4 Bizim tayinimiz diyarbakır üst bölgesine çıktı eşim orada ben kendi memleketimde çok zorlanıyoruz nasıl bi yol izlemeliyiz cimer vs valiliğe email atsak incelenirmi ne yapabiliriz fikri olan varmı
drydnzzkrknn Aria4 Bence direkt dilekçe verin hem sizin olduğunuz yerde hemde eşinizin olduğu yerden. Ayrı gayrı olmaz tabi ki de ikinizde devlete memuruysnz hallolur ya