Alina_aaa Ne kadar süre sonra başladınız? Dikiş yerine lazer yaptırabildiniz mi bir sakıncası var mı acısı vs
Gkcyr Ben baslicaktim emzirdigim için bir doktoruma sorayım dedim bana onermedi bebeğin bir yaşını geçince başla dedi ama bunu çocuk doktorum söyledi kadın doğumcuma sormadım o ne söylerdi bilmiyorum
Alina_aaa kolonyalimendil dikişin üzerine de attırdınız yani doğru mu anladım? Genital bölge ve göbek bölgesine komple gitmek istiyorum da bende ondan soruyorum
kolonyalimendil Alina_aaa evet dikiş bölgeme de atış yapıldı zaten oradaki tüyler kendi dökülüyordu ilk başta çıkmıyor gibiydi bile.. göbek bölgemde de hiç bişey hissetmiyorum halen oğlum 9 aylık oldu oraya atıl yapılırken hiç hissetmiyorum 🙈
Atesbebek Ben 4. Ayda gittim. gittiğim yer emzirme dönemi bittikten sonra gelin Hormonal değişiklikler olduğu için etki etmeyebilir dedi. Kızım 2 ay emdi zaten 4. Ayda başladım.
Atesbebek Happyn evet uygulanıyor zaten benimki çok ince Bi çizgi şeklinde neredeyse belli bile olmuyor. İlk zamanlar daha hassasmis gibi hissediyorsunuz o yüzdendir zamanla o duygu geçecektir 🙂