Kızım on buçuk aylık bugün ne yediyse kusuyor emziriyorum kusuyor birşeyler yediriyorum kusuyor. Hastaneye götürdük midesinde çok gaz var alttan çıkaramadığı için kusuyor dediler kakasını yaptırıp çıktık has.den fakat kusmaya devam ediyor ayrıca bu has. Hep böyle umursamaz ve yanlış teşhislerle ün almış tabi kötülemek istemiyorum ama keşke problem sadece gaz olsa.. acaba ben mi üşüttüm sütümden kaynaklı mı neden oldu :(