Alamas Anaokul fiyatları nedir arkadaslar bu sene fiyatlar ucmus evimin altında anaokulu 9 bin aylık kırtasiyeye de 10 bin istiyor bana komsu indirmi yapmıs hali normalde 10 bin mahalle arasında normal biyer soklar içersindeyim
miraneliz3402 Alamas anaokuluna bir senelik beş Bin verdim devlet okulu malesef şikayette ettik müdür ister kayıt yapın ister yapmayın dedi yani aylığa bolunce 500tl kırtasiye içinde Bağcılar
Pasamm14 Alamas Bahçelievler de durum aynı 8.500 - 9000 bin sen başlıyor anasınıfı öğretmeniyim başka işte çalışsam elimde para kalmicak bende çocukla birlikte kabul eden okul arıyorum şu an
Alya-Sena Alamas yuvam istanbula basvurabilirsniz . Bende pendikde oturuyorum. 3 yas aliyorlarmis sanirm piyasaya gore uygun orasi
mom-1 Alamas bende pendikteyim evimin yanında anaokulu var aylık 11000 ben şaşırmıyorum artık alıştım valla
Alamas Mysmrtfrt gercekten saka gibi calısan anneler ne yapıcak devlet okulları yarım gün burda ve mevcut 25 kisi
Mysmrtfrt Alamas evet maalesef öyle benim oğlan daha 6aylık çok şükür ama Allah anaokulu velilerine yardım etsin valla
Alamas Alya-Sena kopuzlara bile basvurdum ama cıkmadı inanın kopuzlar vakfında yedeklerde kaldık oraya da hastanedeki doktor hemsire vs cocuklarından sonraki kayıtları aldılar aa dolmus 😩
Alamas Ben de öğretmenim matematik öğretmeniyim özel bi kolejde kızım 5.5 yasında özel okullarda dönen herseyi bilirim öğretmene gelince para koklatmayan kurumların velilere acımasızlığı peki
Mysmrtfrt Alamas aynen biz de karı koca özel eğitim öğretmeniyiz eşim normalde iki çocuk çok istiyordu bir çocuktan sonra dedik yok devletin verdiği maaşla ikinciye bakıp büyütemeyiz iki çocuğu 😂
miraneliz3402 Alamas şikayette işe yaramadı mecbur verdim birde yaşı tutmuyor oğlum daha 4 yaş olması için 4 ayı var aldılar diye dahada ustelemedim
Yagmur982 Bizde ankaradayiz geçen ay yazdirdik kızımı Eylül’de başlayacak aylık 3150 lira yarım gün 4 binde kırtasiye masrafı verdik erken kayıt olduğu için uygun fiyatmis sozde
Alamas Yagmur982 orasıda burdan farksız hayır zaten ismi olan yerlerin yanından bile gecilmiyor zaten de mahalle arasındaki yerler ne bileyim hazmetmek zor aylık 9 bin 10 bim yarımgünE de okeyleri yok
Alya-Sena Alamas evet oraya hastane calisanlarinn cocuklarini aliyor genelde ki zaten hemen doluyor. Bu tren istasyonuna giderken var bi tanede cemre gunduz evi filan yaziyordu oraya baktinizmi
Alamas miraneliz3402 kimi kime sikayet edicez sasırdık sabahcı öğlenci secimi verdiler mi en azından kuraya mı kaldı