Bizimde 3 aylıkken aynı sorun vardı . Sabah içtiği mamaya 1 çay kaşığı zeytin yağı karıştırıp veriyordum . Bu sebepten doktora gittik ve doktor önerdi . Sizde yapabilirsiniz. Eğer emiyorsa gün içinde bi kaç damla bi kaç damla olarak toplam bi çay kaşığını yavaş yavaş verin içsin . Ve akşamları ben ellerimle ayaklarını tutup tuvalete tutar gibi kakaya tutuyordum öyle de yapıyırdu 6.aya kadar ben yaptırdım çok zordu çok şükür ek gıdadan sonra düzene girdi şimdi 9 aylık 🥹🙏🏼