Merhaba benim bebeğimde böbrek genişliği var anne karnından itibaren takip ediliyor 9 günlükken yapılan idrar kültüründe bakteri üredi ve malesef 7 gün yoğunbakımda kalmak zorunda kaldı. Taburcu olfuşu günden beri de larpogen koruyucu antibiyotik kullanıyoruz. İdrar yolu enfeksiyonu böbreklere etki edebiliyor çünkü. Sizde neden idrar tahlili yapıldı? Şikayeti neydi bebişinizin. Tabii başka doktorlara gidebilirsiniz ama idrar yolu enfeksiyonu yenidoğanda böbrek fonksiyonlarını etkileyebildiği için koruyucu antibiyotik veriyor doktorlar