Haribo42 Kizlar oglum 2 bucuk aylik nerdeyse ve lcw den 3.6 giydiriyorum artik 62 santim filan kislik tulum almak istiyoeum ama boylari yazmiyo sitede hangi beden almaliyim 4.6 mi 6 9 mu
Cikomel Haribo42 kızım 3.5 aylık6-9 alıyorum 2-4 ler altları çok dar oluyor bide biraz bol olunca giydirmesi daha kolay 👩👧
Sosyoloqq Haribo42 canım bende senin gibi aldım 2-4 aylık 1 ay zor giydi olmuyor daha bebeğim 4 aylık bile olmadı
Sosyoloqq Haribo42 bende lc den yeni tulum aldım 6-9 ay aldım kollar hafif bol gerisi iyi oluyor kışı çıkartırız diye düşünüyorm dış kıyafette boldan serbestlikten yanayım
Sosyoloqq Haribo42 ama çok bol sevmiyorsan 4-6 da olur ben birdaha uğraşmak istemedim bide benim bebeğin boyu önden gidiyor gibi😄
Haribo42 Sosyoloqq tmm 6.9 siparis ediyim o zamann kanguru kullaniyorum ztn bebegin rahat olmasi gerek
Tugba12345 Kizim 2 buck aylk hm den tulum aldm kislik 2 4 aylk aldm ama ayagindaki patikli kismi giydiremiyorm bile kucuk geldi boyu 4 6 alsaymism dedim.
Haribo42 Tugba12345 bn kislik alicam dis kiyafet 6.9 almaya karar verdm kizin kac kilo civarinda bide boyu
MuhammedAmine Haribo42 hm bin kalıpları büyük benim oğlum tüm markalarda 12-18 ay giyiyor 10.5 aylık . Hm de 9-12 büyük bile oluyor
Sasah1441 Haribo42 bence 6 - 9 alın bence yaza kadar bol olsada giyinir içine bişi giyinir VS hm nin bedenleri tam oluyor çünkü 🤷♀️
Haribo42 TugceArslan hafi 1 ay sonra daha giyemesse bi daha kislik biseye para vermek istemiymrum kisi cikaricani bilsem:((