Miniktirtillarim ah minik yavrular ya. Ne çok zorlanmışlardır, ne çok zorlanmışaınızdır. Kilo falan önemli değil inanın. Çok şükür Allah size bağışlamış yavrularınızı. Hastalığın adı zaten ölümcül ishal. İnsanlar “aşı yaptık, yine de 10 gün hastanede kaldık, yapmayın” diyorlar. Öyle diyenler görsünler bu yazıyı. 55 gün ne demek? Belki de 2 ay sürecekken aşı sayesinde 10 gün kaldılar ama haberleri yok.
Allah size bağışlasın, bir daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻