Asuman16 Merhaba arkadaşlar oğlum 3 yaşına girdi gece 3-4 kez kalkıp su içiyor tuvalet eğitimi için gündüz bezini çıkardık.Gece için ne yapabilirim bunu yaşayan varmı
Alpyy Asuman16 Benim oğlum da 1.5 yaşında. Gece her uyandığında su istiyor onun içince tekrar dalıyor. Gece bezini değiştirmezsem mutlaka taşmış oluyor hatta.
Asuman16 izd gündüz normal su içmesi ama gece 3-4 kez kalkıp bir bardak su içip uyuyor o yüzden bezi kuru kalkamıyor