Cerence yani benim annem öyle diyor ben çok bilmiyorum başka hiç emziren birinin sütünü görmedim 😂 birde çok fazla sütüm var onunla da ilgisi olabilir kilo almasının. Yürümeye başlayınca hareketlerinince gayet normal görünüyorlar. Birde ek gıdaya başlayınca ilk başta herşeyi seviyorlar daha sonra 1 buçuk 2 yaş gibi seçmeye başlayınca yediklerini normal ortalama kiloya geliyorlar. İnşallah sevmez gerçi sizinki yemek benimki 2 yaştan sonra çok secmeye başladı. Halbuki ıspanak pirasa bile yerdi ek gıdaya başladığı zaman