Kzlar bebeğe pek bakamadım bir haftalıkken farkettim annemler gidince karnı neden böyle acaba göbek fıtığı varmış kontrolde söylemişti doktor üç günlükken kendi kendine gecicek demişti acaba o zmanda böyle miydi bilmiyorum başına gelen var mı normal mi karnı şiş kurbağa karnı gibi 