Öyle duygusalımki, emeklemedi diye üzüldüğüm bebeğim bugün ilk kez ellerini tutmadan 10 adım kadar attı 🥹🥹 emeklemesi gereken dönem kışa geldiği için ,, hiç yerde bırakmadım arkadaşlar bu hatam yüzünden 8 aylıkken falan dönmeye başladı hiç emeklemedi de.. hatamı anlayınca onunla hep yerde takılmaya başladım,, popom aylardır koltuk görmüyor,, sıralaması için hep egzersiz vs yaptım hep elini tutup yürüttüm (yürüteçi kaldırdım) ve bugün 11 buçuk aylıkken yürüdü bebeğim 🤲🏻 Darısı hepinize