Sevilayatlas Anneler kış gelmeden fiyatlar artmadan güzel bir uyku tulumu alayım dedim. İstiyorum ki hem pazen olsun terlemesin hem asla üşümesin 2.5-7 Tog olsun. Fiyat çok önemli değil çünkü her gün giyeceği önemli bir şey
Pikapikapikacuuu Sevilayatlas ben civilden almıştım geçen sene memnun kaldık. Lcw nınkini de kullandım o da güzel.
Pikapikapikacuuu Sevilayatlas Bir de tavsiyem büyük alın Ben 1 yaşındaki kızıma 4 5 yaş aldım. Geçen kış giydi önümüzdeki kış da giyet İnşallah. Zaten tulumu sadece yatarken giyiyor.
Zeliff Sevilayatlas ben geçen yıl lcw den almıştım pamuklu ama pazen değil. Bilerek büyük almıştım geçen yıl boldu bu yıl daha iyi olur üzerine. 2.5 tog. Yorgan asla örttürmediği için kalın aldık iyi oldu sabah kalktığında sıcacık oluyordu ve terlemiyordu. 2 yaşındayken 5-6 yaş aldık kollarını bacaklarını bir kez katlıyordum bu yıl tam olur bedenleri küçük galiba.
_The_ANA_ Sevilayatlas Geçen sene viccodan aldım 2.7 tog O bu senede olur ama mutlaka 2 tulum olması şart O sebeple 2. tulumu alacağım ya civilden ya lcwden E bebekten almayın asla kidzee ye bakabilirsiniz Owli de şahane
Kumpr a-bukemm 16 aylık ikizlerime 24-36 aldım baya büyük oldu. 1 yaşında Çocuk içinde kaybolmadı mı acaba 6-7 yaş aşırı büyük😂😂
WaldorfB 3 aylık bebeğe kaç yaş almak mantıklı olur 🤭 abisinin tulumları var ama 2 yaştan başlıyor 😅 malum tulumlar 500-700 arası denesem mi ne yapsam 😂