SBilge Sezeryan olduğum gynden beri ayaklarımın altında geçmek bilmeyen bir acı var yürürken maf oluyorum var mı benim gibi bunu yasayan, 3bucuk ay olacak bu arada
Yagmur_24 SBilge ben de yaşamıştım 1 ay kadar sebebi ödem muhtemelen. Bol su için 2 lt içiyosanız 3 e çıkarın gibi bi süre sonra ağrı azalacak. Ayaklarım puf böreği gibiydi zaten yaklaşık 20 gün. Bunu yaşayan başka arkadaşım da olmamıltı bu arada. Ayağımın altında soda şişesi çevirip rahatlatmaya kremle ovup rahatlatmaya çalışıyordum. Allah yardımcınız olsun ben baya çektim bu ağrıyı
SBilge Yagmur_24 Günde 4.5litre falan su içiyorum inanın süt olsun diye, umarım geçer çok can acıtan bir şey gerçekten
Yagmur_24 SBilge uykusuzluk ve dinlenememe etkisiyle sanki ayağımın altında toplar var onlara basıyorum da canım yanıyo gibi biraz saat ilerlesin bu ağrı geçiyo ama ilk uykudan uyanış ve gece boyu uyumayıp dinlenememe sonucu ağrı oluyo sonra düzeliyo
Ecrin4161 Ya canım bu postu görünce bende aynı şeyden muzdaribim açıkçası ayaklarım cok ağrıyor özellikle uykudan kalkınca üzerine basamıyorum alışana kadar