MyBabymm Evlatlarim52 yumurta alerjimiz vardı şimdide bu çıktı. Sütum de azaldı emmiyor da ya sütten kesicem 30 çıkıyor. Benden de geçiyor olabilir ya🥺
MyBabymm bunemeselaa 2 gündür böyle ya. Ne zaman ek gıda versem kızarıklık oluyor. Yumurtaya var süt urunlerine var. Sebzelere de var büyük ihtimalle 💆🏻♀️
Evlatlarim52 MyBabymm ewet benim sütümden geciyordu şuan diyetteyim süt ürünleri yumurta et tuketmiyorum bebeğim daha bir aylik
MyBabymm Evlatlarim52 onu da tüketiyorum ya Görümcem ve kız kardeşimin de domates alerjisi var. Kısaca iki tarafta da alerji var ya genetik galiba 🥺