Momy_26 benim oğlum 11 aylıkken 21 numara ile başladı, şu an 20 aylik 23 numara giyiyor. Bunun bi standardı yok maalesef yani ayına göre değil de bebeğin yapısına göre oluyor daha çok. Siz şu an ki numarasından 2 3 numara kadar büyük alın şansa yani olursa giyer küçük kalmaması için dua edin ☺️