Mrvsmt2502 Ysgl26 bebeğim 1.5 yaşında güvenli bağlanmanın 0-6 ay arası temmelleri atılır, 7-24 arası bebeğin davranışları ilede bağlanma belli olur. Beni. Kızım 1.5 yaşında.. her şeyi siz biliyorsunuz her şey tamam en iyi anne sizsiniz
Ysgl26 Mrvsmt2502 yok estağfurullah 7 aylıkken bebeğin odaısnı ayırmayı başarmışsınız en mükemmel anne sizsiniz benim ne haddime
Babykaraniko Deryapinar 20aylikken ayırdım daha yeni 2hafta oldu odasına alıştı çok sevdi ama geceleri tabi odadan çıkıp yanımıza geliyor o geldikçe bizde odaya geri götürüyoruz böyle böyle alıştı zamanla