Almila0101 Kızlar kızımm 5 aylık tam olarak. Ama hala saçlari yok cok az var ne zaman cıkcak sacları artık boyle kel kalcak diye korkuyorum😕 smdiye cıkması gerekmiyormuydu
Ysgl26 Almila0101 1 yaşına kadar çıkmamış saçım kabak gibi gezmişim 😅 oğlumu da doğduğundan beri bi gür saçı var sinir oluyorum orda bile babasına çekmiş
Renkliavokado45 Almila0101 benim oğlum baya kel doğdu 8 aya kadar keldi😂şimdi beş yaşında öyle güzel kumral saçları var ki dümdüz dokunmaya kıyamıyorum biz ilk tıraşıda 19 aylıkken yapmıştık
mrvklyc Almila0101 Benim kızım da keltoştu baya bi keltoş kaldı 1 yaşından sonra biraz biraz uzadı şimdi 25 aylık iki yandan bağlanıyor artık baya uzun sürüyor çıkması 🙂
oglumubeklerken Almila0101 ecowell diye bir şampuan var saç uzaması için çok iyi diye duymuştum bebekler içinde uygun bi araştırın isterseniz.