K2C2 ayrıca bana yanlış bilgi vermiş gibi geldi bu kabızlık ilacı değil ki kabız olduğunda verilsin kabizken verince hemen o gün düzelmiyor ki çocuk yani bizde hemen o gün düzelme olmadı tabi sizde bilmem ama bize kabızlık kalkması için en az 3 ay demişti yani tamamen düzene girmesi için bağırsakların gerekli bir damla imkan varsa devamlı kullan demişti kullanıyoruz o yüzden her gün 5 damla veriyoruz :)