Kızlar bebeğim hepsini dibine kadar yaşıyor ne yapacağım bilemez oldum çok yoruldum çok bunaldım yardım edin ayrılık kaygısını nasıl hafifletirim sürekli beni istiyor WC’ye bile gitsem çok ağlıyor geceleri dakika başı ağlaya ağlaya uyanıyor atak vs hepsi bir arada geldi çok zorlanıyorum aynı ayda aynı şekilde olan var mı napıyosunuz🥹🥹🥹Gece asla uyku yok öyle bir ağlıyor ki anlatamam.Yaklaşık 1 aydır bu durumdayız geçecek mi?🥹🥹🥹Bundan önce gece beslenmek için bile uyanmazdı deliksiz uyurdu bebeğim doğduğundan beri böyle çok güzeldi gece uykusu ama şuan o kadar uyanıyor ki ben toplam 1 saat oda bölük pörçük uyuyorum