Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 günlük şu an küvezde sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı ama yetmemesinden korkuyorum. Büyük ihtimalle mama da veriyolar eve geldiği zamanda yetmezse mama mı vericem veya siz neler yaptınız yeni doğduğunda bilgilendirirseniz çok sevinirim. Bebeğimin bir an önce toparlanmasını kilo almasını çok istiyorum 😔