16temmuzannesi tşk ederim. Hicbirseyi yoktu akşam yatirdim gayet iyiydi hasta vs de değildi sabah kalktım hafif ateşi var calpol verdim baktım yine hafif ateş 37.5 lar da gidip geliyor eşimle vi doktora götürelim dedik nolur nolmaz diye o sıra da araba da kucağımda gozlerini tavana dikti bianda. Tepki vermedi vs . Kendinden geçti kucağında 38 derece ateşle havale geçirdi