11 günlük bebeğim var. Emzirirken memede uyuyakalıyor, o şekilde direkt yatırırsam 2 saat çok rahat uyuyor. Ama uyandırıp gazını almaya çalışırsam uykusu dağılıyor ve bi daha uzun süre uyutamıyorum. Sorum şu ki her emzirmeden sonra muhakkak gazını çıkartmak zorunda mıyım? 🤦🏼♀️