Aslna Doğumdan bu yana 9,5 ay oldu hala hiç regl olamadım , emziriyorum emzdirdiğin için bir yıla kadar normal diyolar aranızda böyle bişey yaşayan var mı ?
Iki_pasa_annesi Aslna bende bekleyim 3 buçuk ay oldu doğum yapalı olmadım normal doğum yaptığımda bir sonraki ay olmuştum onda da emziriyordum bu sezaryan olmadım daha
Aslna Iki_pasa_annesi bende sezaryen oldum ve önceki reglilerim çok ağrılı geçerdi ilk reglimdende çok korkuyorum
Aslna Iki_pasa_annesi yanlış anladınız galiba :) ilk bebeğim benim , bebekten once ağrılı geçerdi doğumdan sonra hiç regl olmadığım için korkuyorum demek istedim :)
Aslna S123mrv banada öyle denildi ama çevremdede benim dışımda hiç regl olamayan olmayınca bi korktum yinede 😀
Defnesare15 Aslna boşver rahatlıkmış valla ben çok erken oldum bebekler o bezle yaz günü nasıl duruyorlarmışşş amannnnn😕
AnnaKarenina_ Aslna ben 7 ay sonra oldum doktorum bana süt hormonunun baskın olduğundan olamayacağını söylemişti korunuyorsanız şüphe yoksa sorun yoktur
Aslna AnnaKarenina_ yok zaten hamilelikten şüphem yokta , peki nasıl oldunuz önceden ağrınız oluyor muydu doğumdan sonra ilk olduğunuzda nasıldı ağrınız
AnnaKarenina_ Aslna çok şiddetli olmasada ağrı oluyor normal doğum oldu bekarken çok şiddetli olan ağrılarım kesildi hafif sancılar olmaya başladı zaten suni sancıdan sonra adet ağrısı ne ki 🙄
Aslna AnnaKarenina_ of ben sezaryen oldum suni sancıda aldım doğum öncesi reglim zaten çok ağrılıydı Allahım yardım etsin 😞