Kevserakb vallahi hiç hazırlığım yoktu çünkü koltuğunda yatacaktı ama baktım çocuk rahat edemiyor. Yastığı vardı, omuz altına kadar zaten yastıkda kalıyor koltuğada örtü serdim, emniyet kemeri delikleri var ya oraları da örttüm değerse canı acımasın diye. Öyle gittik. Oğlum rahat etti ama yattı gece boyu