Canangunden Arkadaşlar bebeğim 4 aylık sma comfort kullanıyorum ama gece çok acıkıyor tok tutan mama öneriniz var mi yada gece maması diye bir şey. Sma iyi geceler maması varmış sizin öneriniz va rmı peki??
livanurvealpinannesi61 Canangunden 4 aylık bebek acıkması normal değil mi kaç saatte acıkıyor kaç ml mama içiyor
Tutiipkiii Canangunden aynı mamadan içiyoruz bir buçuk aylığız geceleri 2-2bucuk saatte kalkıp içiyor saat aralığı normal bence
-AlyaMom Canangunden bizde sma optipro kullanıyoruz kızım 4 ay 12 günlük 12-1 gibi biz yatmadan veririz eğer her şey yolunda iyi günündeyse 5 gibi acıkır kalkar 120 cc içiyor bu arada. Sizin ki kaç saatte bi ne kadar içiyor ?
tekbasimabakiyorum Canangunden 4 aylık bebek hangi mamayı içerde içsin iki saatte bir uyanır zaten. Açlıktan da değil sadece, annesinin varlığını hissetmek için de uyanabilir
Sadesoda Doktorunuza yine de sorun ama bence gece içtiği Mama milimi az biz 150 CC veriyoruz 4 buçuk saatte bir ki gece uyanmasın çünkü en çok büyüdükleri zaman dilimi gece uykuları
merve1_1 -AlyaMom bende sma optipro kullanıyorum mesela oğlum uyumadan önce 8-9 gibi 150 ml içiyor ben gece 12 gibi yine uykusunda içirmeye çalışıyorum ama ancak 30 içiyor sabah 5e kadar aç kalıyor gibi hissediyorum çok uzun süre yemeden duruyor ne yapabilirim bilmiyorum :(
Canangunden -AlyaMom ben 21 de 120 cc sma veriyorum gece sadece emziriyrudum sanırım aç kalıyordu 2 saatte bir uyanıyordu. Dün gece 12 de de 150 cc verdim saat 5 de uyandı bi tek demekki doymuş
-AlyaMom merve1_1 siz 8-9 gibi 150 veriyormuşsunuz ama bizim ki yatmadan sadece 90 içiyor 9 buçukta o yüzden 12 de 120 içiyor, aç değildir annesi aç olsa uyanır 🤍
MeteKaan 6ay olduk hala 2saatte 1 uyaniyor ki 4aylik acikmasi cok normal 🥰amaaa bulursaniz ki sanmiyorum😁banada haber edin.. “uykusuzzz herrrr geceee” sarkisi ile eşlik ederimm😁
Karanismom Canangunden sma comfort kullanıyorum bende 6 aylık bebeğim bubzamana kadar 120 cc üstüne çıkamadım genelde 100 110 Ccde bırakıyor ve gece 2bucuk 3 saatte uyanıyor bence gayet normal canım