Leylamoznur 06noname aptamil comformil kullanıyorum onu doktorun a sor kuzum ben doltor tavsiyesi ile başladım cok memnunum gaz sorunumuz yok gibi oldu
sevilk Leylamoznur evet muayenesine gittiğimde ona da danışacağım muhakkak aptamille arasında gidip geliyorum zaten bakalım hangisine kısmet:)
Umaybebis sevilk benim sütüm neredeyse yok , dört aylığız bebelac gold kullanıyoruz çok memnunum . Ne gaz ne kabızlık yapmadı .