Ben de gecenlerde kizimda gordum.
Doktorumuza msj attim, idraryolu enfeksyonu olabikir dedi.
Kan ve idrar tahlilleri yapildi temiz cikti.
Takip et dedi doktorlar, ertesi gun rengi acildi, kisa surede gecti.
Istersen yarin sabah rengi acilmazsa acile gidip tahlil ver.
Cok gecmis olsun