Benim bebeğimde anne sütü almasına rağmen çok kusardı fışkırta fışkırta bazen kesik kesik mayalanmış gibi reflü yatağı aldık ama fark etmedi 4 aylık hala kusuyor doktor fazla emdiğini kusar dedi takip ediyorlar ama kilo alımında sıkıntı olmadığı sürece problem yok dedi bide mideleri falan tam gelişmemiş oluyomus ebe de doktorlarda kussa bile emzir fazlasını kusar dedi