Milliyetcianne Sezeryan doğum yaptım, lohusalik döneminde ilk hafta yoğun kanama sonrası 40 gube ulaşmadan bitti. Yaklaşık bir hafta önce kanamam oldu, 3 gün sürdü, simdi yine kanmam oldu..temiz kan, adet kanamasına benzemiyor. Endişe etmeli miyim?