Merhaba canım anneler iyi akşamlar bir soru soracaktım da sizlere. Şimdi oğlum var benim 32 aylık olacak bu ay. Haddinden fazla bana düşkün ama aşırı derecede.Aslında çok arkadaş canlısıdır ama illaki benide yanında ister parka gideriz hadi anne sende gel diye yanında hep taşır beni halbuki parkta yanyanayız yani artık gerçekten çok bunaldım bugün mesela gezmeye gittik bir yakınımıza onunda oğlumdan 6 ay büyük kızı var inanın kız çok sevdi oğlumu bütün oyuncaklarını getirdi hatta odasına aldı götürdü ama oğlum 2 dk sonra ynıma geliyo hadi sende gel oynayalım diye ve bu hep böyle nedenini anlayamıyorum acaba tek çocuk olduğu için mi yoksa güvensiz bağlanma filan mı ve ne yapacağım nasıl davranacağım artık bilmiyorum önceden tamam daha küçüktü diyorum ama bunlar günden günde artıyor azalmıyor ve bunalıyorum inanın defalarca açıklıyorum konuşuyorum ama sonuç hep aynı varsa bilen anneler nasıl davranacağım ne ypcağım fikirlerinizi bekliyorum