Deletedmom_110 Hiçbir kusuru yok kızlar kabin boy baby plus Coupe modeli 5 ay önce hediye geldi kılıfı vs herşeyi duruyor toplasanız 10 kere kullanmısızdır ihtiyaç dolayısıyla satılıktır. İstanbul elden almak ıstıyenler. 2500 tl
dilay06 Deletedmom_110 üstte kalsın bizim bebek arabası katlanınca bile bagaja sığmıyor bu araba iyiymiş ama ankaradayım
Deletedmom_110 dilay06 evet kuzum kabin boy cidden çok iyi evim 1+1 tutacak yerim olsa tutucammm ama binmiyor ardıç bey krize giriyor nereye gidersek mama sandelyesi taşıyorum onda duruyor tek diğer türlü hep kucakta
Fgelemet Deletedmom_110 katlanmış halinin fotosu ve yatar pozisyona geliyor mu ya da marka model ismi yazın ben bakayım netten özelliklerine
Fgelemet Deletedmom_110 baktım güzel teşekkür ederim bu kabin boy ama baston gibi de değil mi bende aslında var ama adı yok netten almıştım çift taraflı diye geçiyor çok ağır 7 kg gerçi bu da 6.6 kg ama satılmazsa bi e bebekten inceleyip almak isterim
Deletedmom_110 Fgelemet kabin bebek arabası hafif ağır değil oğlum keske dursa aktif hızlı bir araba da