Sevgili anneler bebegim 2ay 4 günlük meme +mama ile besleniyordu meme emerken kakasını yapıyordu ama mama eklenince kabiz oldu yaklasik 10 gundur mamayi kestim 4 gün yapamıyor gazini çıkarttık ama kendini çok kastigi için acile götürdük laman yaptırdı doktor ama yine düzelmiyor yine kabiz oluyor yediklerimden ona sütten geçip kabiz olabilirmi bide ne yememek gerek baktım araştırdım patates pirinç makarna kabiz yapıyor başka neler var bana soylermisiniz ???