Aslananne1 Zlhaanne benimde adetim.10 gün gecikti bir türlü gelmedi yaa belirti bile yok adet olmaya dair 🙄sadece bol bol terliyorum o kadar benimde bebeğim daha 14 aylık test almaya korkuyorum bir hafta daha bekleyecem
ceriio Zlhaanne sonradan duzenlemissin görmedim ben yorumu yazarken öteki yorum duruyordu o yüzden görmemişim
Zlhaanne Zlhaanne yaptım kızlarda ilk defa böyle gördüm test bitiminde bir kırmızı çizgi var bu negatif değil mi
barbarosunannesi Zlhaanne geçen hafta yaptım yine beş gün vardı çıkmadı .dün yaptım normal kaset testte çıktı :)hayırlısı olsun dollenmeye bağlı çıkan da var çıkmayan da
Zlhaanne AnnaKarenina_ valla bende anlamadım test bitim yeri kizarikti açtım baktım orda çizgi negatif demi
Zlhaanne Premature yok orda çizgi falan yok demi yok yok test bitim yerinde te o sayılmaz ki negatif o
AnnaKarenina_ Zlhaanne kaset test mi içini açıp baktıysan belki idrar fazla geldiğindende kızarabiliyor