Kızlar çalışan anneyim 11 aylık bebeğim var kızımı sabahları kayınvalideme bırakırken böyle peşimden hiç ağlamıyor tepki vermiyor almaya gidince de böyle heyecanlı bir şekilde gelmiyor kucağıma falan ilgili bir anneyim aslında ama çocuğum sanki soğuk gibi sizce neden yoksa henüz küçük mü çok takıyorum kafama hatta bazen ağlıyorum da çocuğum sanki beni istemiyor gibi düşünüyorum lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşın 😢