Merhaba sevgili anneler 18 Eylül de işe beslemem gerekiyor oğlum 7.5 aylık olucak işe geri dönücem iki öğün ek Gıda alıyor olacak gün içimde ne kadar sıklıkla süt gerekir acaba siz neler yaptınız süt attınız mı dolaba ben daha başlamadım süt biriktirmeye