Kızlar ben gece uykusunada gündüzde ayağımda sallayıp uyutuyorum normalde bişey yoktu ama bugün 20 dk bi uyanıyo, düne kadar mama içip uyuyordu uykuya öyle dalıyordu bugün önce karnını doyurdu sonra salladım uyudu, ondan mı bilemedim 20 dkya mızlayıp uyanıyor hani destekli uyku ya geri mi destek istiyor acaba, gerçi iki pışpışlıyorum geri uyuyor ama bilemedim düne kadar böyle bişey yoktu uyudukdan bi yarım saat sonra bi kere mızlar uyanırdı onla bide gece mızlar uyanırdı sonra sabaha kadar uyurdu şuan 20 dkya bi olunca bilemedim ya belkide düne kadar mama içip uyuması destekli uykusuydu bugün sallama olunca acaba uyumaz mı artık sabaha kadar 4 ay 25 günlük bebeğim sizinde böyle mi yoksa sallayıp yatağına koyunca uyur mu genelde