memo Bebeğim 1 yaşında . 10 günlükken mide bağırsak artrezi ameliyatı oldu. 40 gün yoğun. Bakımda kaldı. 6 ay kadar kusmaları olucak dediler. Sonra 9 ay . Ama hala çok kusuyor çocuk . Cuma günü sintigrafi çekildi . Bu işlemi yapan varmı