Ysgl26 Selam kızlar. Oğlum 14 aylık bir aydır tutunup kalkıyo dikiliyodu. Bugün baktım yan yan gidiyo koltuktan tutmuş yengeç gibi 😀 ay ne zaman yürür ki? Sizin bebekleriniz sıraladıktan ne zaman sonra yürümeye başladı?Çok heyecanlı 😅😅
Elisarli Ysgl26 bizimki 9,5 aylıkken sıralamaya başladı şimdi 11 aylık tutunarak tamamen yürüyor ama hala ellerini bırakınca düşüyor