Milanbebek 5 günlük bebeğim. Çok şükür güzel emiyor. Emerken de yarım saat sonunda uykuya dalıyor. Beşiğe ya da yerine yatırıyorum hemen ağlamaya başlıyor. İllaki benim kucağımda uyuyacak. Bu durumu yaşayan var mı
Cekiyorum_Gulumse Milanbebek iyice uykuya dalan kadar bekle derin uykuya dalınca uyanmiyorlar ancak. Yada 3 5 bunu tekrar edip öyle uyanmamaya başlıyorlar. 2. Anneligim benim ama insan unutuyor. Şimdi 26 gunluk oglusum var bizde de durumlar aynı. Bazen 3 4 saat bu şekilde kısa uykular yapıyor zaten uykuyu memede almış oluyor 🤭😅
Milanbebek Cekiyorum_Gulumse iyice uykuya dalmasını bekliyorum yatağına bırakınca başlıyor ağlamaya … sanırım bebeğim beni emzik gibi kullanıyor :/ :) :(