arzu58 Bugün 4. Ay alışı oldu. Çok ağlıyor meme emiyor, mama yemiyor, emziğini de tutmuyor. Yaptıranlarda aynı sorun oldu mu? Ne zaman normale döner?
Sarisin arzu58 bizde sadece 1 yaş aşısı sıkıntı yaratmıştı. Ama 4. Ay aşısından sonra ciddi huy değişimi oldu bebeğimde inkar edemem
_tospikannesi arzu58 bizde dün olduk canım zaten 4 5 gündür bi huysuzluk vardı dün aşıyla birlikte iyice delirdi. Ateşi çıkmadan vermicektim calpolu ama çok huysuzlandı durduramadım ateşi yoktu ama bi çay kaşığı verdim yine de düzelmedi bugün biraz daha iyiydi
Sarisin Asyamom96 4. Agda büyüme atağı da oluyo, atsk ile ilgili sabit postumuzu inceleyebilirsiniz isterseniz 💕