https://imgyukle.com/i/rlIaJo
Kızlar merhaba oğlum 16 aylık böyle yan basıyor ve yürüyor yeni yürümeye başladı ortapediye götürdüm doktor röntgen çekti hem kalça hem bacak bir şey çıkmadı sakın medicalcilerden ortapedik ayakkabı alma her çocuk gibi normal ayakkabı giysin dedi bugün parkta bir bayanın oğlunu gördüm aynı yan basıp yürüyordu 20 aylıkmış götürmüşler röntgende bir şey yok egzersiz demişler geçmemiş 20 aylık ve aktif yürüyücü kafam allak bullak oldu başına gelen var mı bana yardımcı olabilecek 🥹🥲