Ayy kızlar buraya yazıyordum düne kadar, mamayı içmiyor, sadece uyuyacağında yada uyurken içiyor diye. Yani biberon değiştirdim, biberon uçları değiştirdim, mama içme pozisyonları denedim yok hiçbirinde içmiyor, dün tamamen dellendi en son 2 buçuk gibi içmişti, işte 5 buçuk gibi son şekerleme uykusu yapacaktı yok ne uyudu ne mama içti önceden biberonu ağzına alıyodu iki çekip bırakıyodu onu bile yapmadı, biberonu gördükce ağladı ağzına almayı geç, sonra dedik herhalde artık mamadan, biz similac kullanıyorduk 3 aya yakındır ve hem doyurucu hem kızımın gazına kabızlığına iyi geldi, ama kullananlar bilir o mama biraz kokuyor balık gibi, bu bebelerinde 4. 5.ayda tat koku alma duyusu geliştiği için böyle kullandığı mamayı artık istemeyebilirmiş yani keşke önceden değiştirseydik o kadar üzüldüm ki, yeri geldi sinirlendim yeri geldi ağladım bebeğime suç buldum hep içmiyor diye, evolvia mamaya geçtik ayy kokusu çok güzel süt tozu gibi ve görüntüsü bembeyaz mamayı yapınca. Artık 5 aylık olcak haftaya ve uyanıklık kalma süresi uzadı 3 gündür. 1 saat 15 dakika yada 1 buçuk saat uyanıkdı şimdi 2 saat uyanık kalıyor ve her uyuyacağında uyumadan mamasını 10 dakikada bitiriyor hemen hemen 3 buçuk 4 saatte bir 150 ml mama içiyor artık ohh o kadar rahatladımki, değilse ayağına al salla salla uykuya dalsın mamasını ver tam 1 saate yakın bitiriyordu mamayı ve ben 1 saat eğilip durmakdan ölüyordum artık belim boynum ağrıyordu valla dünya varmış uzun oldu hakkınızı helal edin hep derdimi değil sevincimide paylaşmak istedim😇