Nehirimasli benım kızım 2 aylıkken hastalandı, burun akıntısı ve öksürüğü vardı. 2-3 ılac kullandık. 3 ay da anca ıyılestı. Dıkkat edın sadece burun akıntısı öksürüğe dönüşmesin. İyice kötüleşmeyene kadar ılac vermıyorlar. Bebekten bebege degısıyor kımı bırkac gune gecıyor kımın ınkı haftalar sürüyor.