Ben açıköğretim 2. Üniv okuyorum ama şimdi tekrar Erzurum yada İstanbul açıköğretim başka bir bölüm daha okumak istiyorum inşallah yalnız iki bölüm arasında kaldım bir tanesi SOSYAL HİZMETLER diğeri YAŞLI BAKIMI en çok ataması kolay olan ve iş bulma imkanı yüksek olan sizce hangisi yorumlarınızı bekliyorum.Eşim ne gerek var diyor bide KPSS var bu yıl oğlum da 1. Sınıfa başlayacak zor bir yıl beni bekliyor yapamazsın çok yorulursun diyor.NOT: Bilgisayar teknikerliği okudum şuan ikinci üniv tıbbi sekreterlik okuyorum