Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 33haftalık dünyaya geldi 16 gün küvetse kaldı hastaneden çıktığında depoladığım sütlerimi verdim fakat bitti şu an sütüm yetmiyor holle organik keçi sütü mamasını kullanıyordum fakat kabızlık sorunumuz oldu her gün zorla tuvaletini yaptırmaktan yoruldum sürekli sardunya yada krem sürüp poposuna zorla tuvaletini yaptırıyordum bende aptamile geçelim dedim. Fakat geçiş nasıl yapılır bilmiyorum yardımcı olur musunuz 2 gündür deniyorum denemeye başladığımdan beri kusuyor geçiş süreci ne kadar sürer yada kusması normal mi günde kaç kez vermeliyim yardımcı olur musunuz lütfen