Herkese merhaba sevgili anneler 🌸
6 aylık bebeğim, geçtiğimiz hafta salı günü Aile hekimliğinde 2 bacağında in hepatit ve karma; ağızdan da Rotateq ve Polio aşılarını oldu. Gece birden ağız dolusu kustu ve sonrasında da ishal oldu. İşin garibi o kustuktan sonra evdeki herkes sırayla mide bulantısı, kusma ve ishal durumu yaşadı. O günden bu yana 8 yaşındaki oğlum da ciddi şekilde ishal. 6 aylık kızımın ishali biraz olsun azaldı. O kustuktan sonra solunum yoluyla evde bulunan diğer kişilere de bulaştığını düşünüyorum ancak doktor solunum yoluyla bulaşmaz dedi. Benzer bir durum yaşayan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum değerli anneler🙏🏻